XCITING S400i ABS/TCS NOODOE EURO 5 ΜΠΛΕ MAT

  1. Αρχική
  2. SCOOTER
  3. XCITING S400i ABS/TCS NOODOE EURO 5 ΜΠΛΕ MAT
XCITING S400i ABS/TCS NOODOE EURO 5 ΜΠΛΕ MAT SCOOTER
  • Κατασκευαστής: KYMCO
  • Κωδικός Προϊόντος: SK80DA-PB244FA
  • Διαθεσιμότητα: 2-3 Ημέρες
  • 7.140,00€
  • Χωρίς ΦΠΑ: 5.758,06€

Διαθέσιμες Επιλογές

X’PERIENCE THE XCITING
Πέμπτη γενιά ενός μοντέλου που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2003. Το νέο Xciting S 400 ΑΒS/TCS με τον σύγχρονο δυναμικό σχεδιασμό του, αποτελεί τον τέλειο συνδυασμό σπορ, στιλ, άνεσης και υψηλής απόδοσης. Διαθέτει κινητήρα G5-SC, σήμα κατατεθέν της Kymco, προοδευτική μετάδοση και πλήρη εξοπλισμό. Οι προβολείς LED με φώτα ημέρας αποτελούν την αισθητική υπογραφή του νέου Xciting S, τονίζοντας το δυναμικό του σχεδιασμό. Τεχνολογικά προηγμένο με την πλατφόρμα διασύνδεσης, με smartphones, Noodoe, που εκτός των άλλων διαθέτει και πλοηγό GPS, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε δίκυκλα.

Οι καινοτόμες τεχνικές λύσεις, που έχουν χρησιμοποιηθεί στο σχεδιασμό και στην κατασκευή τους, οδήγησαν σε ένα μηχανικό θαύμα. Τα βασικά χαρακτηριστικά των κινητήρων Kymco G5 είναι:

Μειωμένες διαστάσεις και βάρος
Ελαχιστοποίηση των τριβών
Σημαντική αύξηση των επιδόσεων
Αθόρυβη λειτουργία και μειωμένοι κραδασμοί
Ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων
Κάθε μέρος τους, κινούμενο ή μη, έχει σχεδιαστεί εκ νέου και για την κατασκευή τους έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά που μειώνουν στο ελάχιστο τις απώλειες. Επιτυγχάνουν έτσι, υψηλότερα επίπεδα ισχύος και ροπής παράλληλα με αυξημένες επιδόσεις, άμεσα συγκρίσιμες με εκείνες των scooter μεγαλύτερου κυβισμού.
Οι κεφαλές είναι τετραβάλβιδες, και οι βαλβίδες παίρνουν την κίνησή τους από επικεφαλής εκκεντροφόρους με ρουλεμάν, επιτυγχάνοντας με τον τρόπο αυτό την μείωση των απωλειών τριβών της τάξης του 20% με 30%, σε σχέση με άλλους κινητήρες αυτού του κυβισμού, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται αθόρυβη λειτουργία και μειωμένοι κραδασμοί.
Η επιφανειακή κάλυψη των ελατηρίων του εμβόλου από νιτρίδιο του χρωμίου συμβάλλει σε μια μείωση των τριβών κατά 12% σε σχέση με τα παραδοσιακά ελατήρια.
Στην όλη καλή λειτουργία των κινητήρων συμβάλλει σημαντικά η γρήγορη απαγωγή θερμότητας, που επιτυγχάνεται με τη νέα σχεδίαση των καναλιών κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού στους υγρόψυκτους κινητήρες και την αυξημένη ροή αέρα στους αερόψυκτους.

 

Κινητήρας
ΤΥΠΟΣ G5-SC ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 400
ΙΣΧΥΣ 24.9kw (34.00ps)/7250rpm
ΡΟΠΗ 37,5Nm/5750rpm
ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ CDI
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (Lt) 12.5

.

Μετάδοση
ΤΥΠΟΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΦΥΓΚΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ

.

Πλαίσο
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1570
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Μ/Π/Υ (mm) 2190/799/1344~1433
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 805
ΒΑΡΟΣ ΚΕΝΟ (kgr) 195

.

Φρένα
ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ 2 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ & ABS/ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ & ABS
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ 120/70-15 TL
ΠΙΣΩ 150/70-14 TL

Ετικέτες: SCOOTER