THRUST EXPLORER 300 BLACK MAT

  1. Αρχική
  2. SCOOTER
  3. THRUST
  4. THRUST EXPLORER 300 BLACK MAT
THRUST EXPLORER 300 BLACK MAT SCOOTER
  • Κατασκευαστής: TARO
  • Κωδικός Προϊόντος: EXPLORER 300
  • Διαθεσιμότητα: 2-3 Ημέρες
  • 4.290,00€
  • Χωρίς ΦΠΑ: 3.459,68€

Διαθέσιμες Επιλογές

Το Thrust Explorer 300 GT έρχεται να διεκδικήσει “μια θέση στον ήλιο” στην κατηγορία των maxi scooter 300 κυβικών με όπλα του την εμφάνιση, την άνεση αναβάτη/συνεπιβάτη και τη συμφέρουσα τιμή. Προικισμένο με ικανές επιδόσεις σε όλους τους τομείς δείχνει ότι μπορεί να πολεμήσει δυνατά τους αντιπάλους του.

Διαθέτει ξεχωριστό σχεδιασμό, με αιχμηρές γραμμές, κάνοντάς το έτσι ένα maxi scooter σπορ τουρισμούπου καλύπτει και το πεδίο της μετακίνησης στην πόλη, αλλά και των μικρών ταξιδιών εκτός αυτής. Έχοντας την όψη, τη δομή και τις ανέσεις ενός maxi scooter, το Thrust Explorer 300 GT προτείνει μία μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση που χρησιμοποιεί αιχμές και γωνίες σε όλο του το σώμα. Η καλή σχεδιαστική δουλειά των ανθρώπων της κινεζικής Taro που είναι η κατασκευάστρια εταιρία, είναι πασιφανής: ξεκινάει από ένα ιδιαίτερο μπροστινό τμήμα με αεροδυναμικό φέρινγκ/πόδια, όπου φωλιάζουν δυο πολύγωνοι, κομψοί προβολείς full LED με φώτα DLR, ενώ αμέσως πίσω από την ποδιά υπάρχει ένα υψηλό τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και μία ευρύχωρη σέλα για δύο άτομα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει σχεδιαστικά το κάτω μέρος του φέρινγκ, η “καρίνα” που αγκαλιάζει το κάτω τμήμα του σκούτερ. Η ουρά είναι εξίσου αιχμηρή κι απόλυτα ταιριαστή με το συνολικό design, με ένα πολύ όμορφο φωτιστικό σώμα, ενώ παράλληλα με την ουρά καταλήγει και το τελικό της εξάτμισης δημιουργώντας ένα “ζυγισμένο” σύνολο, που τελικά έχει τον δικό του χαρακτήρα. Η ποιότητα κατασκευής και πλαστικών είναι πάνω από τον μέσο όρο και το ίδιο ισχύει για το φινίρισμα σε όλα τα σημεία. Η ζελατίνα είναι σπορ, ταιριαστή με το σύνολο, έντονα φιμέ, μεσαίου ύψους αφήνοντας αρκετούς στροβιλισμούς αέρα στις υψηλότερες ταχύτητες προς το κράνος του αναβάτη. Πολύ καλύτερη προστασία προσφέρει η πλατιά ποδιά προς το υπόλοιπο σώμα του οδηγού, ενώ τα πόδια του, που έχουν στη διάθεσή τους ικανοποιητικών διαστάσεων μαρσπιέ, “κάθονται” πάνω τους σε καλές γωνίες γονάτων. Ο υγρόψυκτος κινητήρας των 27 ίππων παίρνει μπροστά εύκολα και είναι πολύ ήσυχος στο ρελαντί, όπου (όπως πολλά σκούτερ) παρουσιάζει λίγους κραδασμούς, οι οποίοι μόλις ανοίξει το γκάζι εξαφανίζονται και δεν εμφανίζονται ξανά σε καμία περιοχή στροφών, παρά μόνο σαν ελάχιστο γαργάλημα στο δάπεδο στις υψηλές στροφές και ταχύτητες. Παράλληλα υπάρχει και δεύτερο ζεύγος μαρσπιέ, ψηλότερα στο εσωτερικό της ποδιάς για μια εναλλακτική τοποθέτηση των ποδιών. Η ζελατίνα που φοράει το 300 είναι επίτηδες σχετικά κοντή, αφού βοηθάει την ορατότητα του αναβάτη μέσα στην πόλη, κάτι πολύ σημαντικό για τον έλεγχο του σκούτερ ειδικά στο μποτιλιάρισμα. 

Θετικούς πόντους θα εισπράξει λοιπόν το Explorer για τα εξαιρετικά φρεναρίσματα που επιτυγχάνει σε όλες τις περιπτώσεις, ξεχωρίζοντας από όλα τα ανταγωνιστικά της κατηγορίας του, ενώ οι δύο δίσκοι προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση στη μανέτα κατά το πάτημά της. Ισχυρό είναι και το πίσω φρένο, με τη μόνη διαφορά ότι υπολείπεται στο κομμάτι της αίσθησης. Στον τομέα των αναρτήσεων τώρα, το πιρούνι είναι τόσο σφιχτό ώστε να προσφέρει καλή οδική συμπεριφορά και σταθερότητα ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες και συγχρόνως να μην ταλαιπωρεί τον αναβάτη, καθώς περνάει από τις αμέτρητες, πανταχού παρούσες, λακκούβες των ελληνικών δρόμων.

 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Φώτα DUAL OPTIC LED με ξεχωριστό σχεδιασμό για μέγιστη απόδοση και ασφάλεια κάτω από συνθήκες χαμηλής ορατότητας 
  • Οπίσθιος φανός με ξεχωριστό σχεδιασμό και φώτα LED 
  • Ψηφιακή έγχρωμη οθόνη TFT, 4ων λειτουργιών  
  • Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, ιδανικός για κράνη και προσωπικά αντικείμενα  
  • Σύστημα φρένων ABS: Διπλά δισκόφρενα & δαγκάνες με 4 έμβολα  
  • Εξάτμιση με μοντέρνα σχεδίαση και άριστη απόδοση κινητήρα με χαμηλούς ρύπους, επιπέδου EURO 5

 

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ OHC, ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ 4 ΒΑΛΒΙΔΕΣ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ 276 CC
ΙΣΧΥΣ 27 HP @ 8.000 RPM
ΡΟΠΗ 24 NM @ 7.000 RPM
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟ CVT
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΜΙΖΑ/KEYLESS
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΣ EFI (DELPHI)
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 37MM
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΠΛΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΑ ΔΙΠΛΟΙ ΔΙΣΚΟΙ 260 MM ΜΕ ABS ΚΑΙ 4 ΕΜΒΟΛΑ
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΑ 230 MM ΜΕ ABS ΚΑΙ 2 ΕΜΒΟΛΑ
ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 120/70-15
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 140/70-14
ΚΑΘΑΡΟ ΒΑΡΟΣ 176 KG
ΜΗΚΟΣ 2,227 MM
ΠΛΑΤΟΣ 786 MM
ΥΨΟΣ 1,291 MM
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 780 MM
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1,617 MM
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 15 L
ΚΟΝΤΕΡ ΕΓΧΡΩΜΗ ΟΘΟΝΗ TFT
 

Ετικέτες: SCOOTER